onSchedule

Title Image

Najčastejšie otázky

Je nutné sa objednávať?

Je nutné sa na testovanie objednať na presný termín. Vyberiete čas, ktorý vám vyhovuje a vyplníte formulár s osobnými údajmi. Po úhrade platobnou kartou Vám príde potvrdzujúci e-mail o rezervácii na konkrétny deň a čas.

Potrebujete súrne test a nie ste objednaný?

Ak nemáte možnosť urobiť si online objednávku, prípadne potrebujete test súrne, je nutné nás kontaktovať emailom, alebo telefonicky a dohodnúť si presný termín. Platba je možná kartou, alebo aj v hotovosti.

Ako zruším rezerváciu?

Rezerváciu môžete zrušiť do 24 hodín pred termínom Vášho testovania. Po zrušení rezervácie Vám budú peniaze automatický vrátené na bankový účet, respektíve platobnú kartu, ktorou ste platbu vykonali.

Dá sa presunúť rezervácia na iný deň?

Áno, kontaktujte nás na tel.č. +421 940 620 587 alebo píšte na mom@ghc.sk.

Dá sa zmeniť čas testovania v rámci rovnakého dňa?

Ak potrebujete zmeniť čas v rámci toho istého dňa, prosím kontaktujte nás emailom, alebo telefonicky.

Môžem pred odberom piť, alebo jesť?

V deň odberu, prosím, nepoužívajte kloktadlá, zubnú pastu, dezinfekčné látky, alkohol. Minimálne 60 minút pred odberom sa nesmie jesť, piť, fajčiť, žuť žuvačku, používať kvapky alebo spreje do nosa a do hrdla, umývať si zuby a používať ústnu vodu.

Pomýlil/a som sa pri zadávaní údajov do registrácie (zlé číslo, e-mail).

Ak ste zadali zlý e-mail alebo tel. číslo, kontaktujte nás na tel.č. +421 940 620 587 alebo píšte na mom@ghc.sk. Vaše kontaktné údaje opravíme.

Akceptujú výsledok testu aj v zahraničí?

Áno, akceptujú. Certifikát vydávame v Anglickom jazyku s QR kódom. Tiež vám bude doručený aj výsledok z NCZI a budete si môcť požiadať o Digitálny COVID preukaz EÚ, ktorý si môžete pridať do aplikácie GreenPass. Viac info na tomto odkaze.

Neprišiel mi výsledok na e-mail alebo SMS.

V prípade ak Vám neprišiel email, skontrolujte si prosím Váš SPAM priečinok. Ak ste výsledok nenašli ani tam, prípadne máte problém s otvorením certifikátu, kontaktujte nás na korona@ghc.sk.

Nenašli ste v zozname Vašu otázku?

Neváhajte nás kontaktovať na tel.č. +421 940 620 587 alebo píšte na mom@ghc.sk.